پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6758
-
الف
+

سریال‌های تلویزیون در نوروز 98

سریال‌های «ن.خ»، «بر سر دوراهی» و «مر قانون» در نوروز 98 از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.

سریال‌های «ن.خ»، «بر سر دوراهی» و «مر قانون» در نوروز 98 از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.

سریال «ن.خ» از شبکه یک سیما

سریال «ن. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. «ن.خ» مجموعه ای طنز است که در یکی از شهرهای کرد نشین فیلمبرداری شده است.

سریال تلویزیونی «ن. خ» در ژانر طنز با بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نعیمه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت در ایام نوروز ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

سریال «بر سر دوراهی» از شبکه دو سیما

سریال «بر سر دوراهی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا سریال دیگری است که در نوروز پخش می‌شود.

لوکیشن اصلی این سریال در یک قهوه‌خانه است و حمید گودرزی، مهراوه شریفی نیا، میترا حجار، عنایت بخشی، بهنوش بختیاری، افسانه چهره آزاد، بهرنگ علوی، مجید مشیری، شهین تسلیمی، اسماعیل پوررضا، اکبر رحمتی، یلدا قشقایی، شیرین آقاکاشی، داود بنی اسد، محمد شهرابی و مجید علیزاده بازیگران این سریال هستند.

این سریال همانند سریال‌های سال‌های گذشته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«بر سر دوراهی» در 13 قسمت برای پخش در نوروز ۹۸ از شبکه دو سیما تولید می شود و سومین همکاری عنقا و توفیقی پس از «انقلاب زیبا» و «پدر» است. 

سریال «مر قانون» از شبکه سه سیما

سریال تلویزیونی «مرّ قانون» به کارگردانی مشترک محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده برای نوروز ۹۸ در ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۵ قسمت توسط مهران مهام تهیه می‌شود که امیرعباس پیام و مهدی روشن روان فیلمنامه آن را نگارش کرده اند.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی در این سریال بازی می‌کنند.

ب س/ط ه

نظر شما
ارسال نظر